17 Nisan 2009 Cuma

Balkonuma gelen Oğul

evimin balkonunda yeni aldığım kovanların ballıkları duruyordu boyadıktan sonra arılığa götürmeye üşendiğim nasılsa yaylaya çıkınca götürürüm dediğim için duruyordu içinede biraz fazlaca hazırladığım ham petekleri koymuştum petekleri peyder pey arılığa gittiğimde götürüyordum...

evimde şehir merkezi ile sonu arasında bir apartmanda güneyimde yeni acılan büyük bir alışveriş merkezi varken 200 metre kuzeyimde hala portakal bahceleri var... gerçi hoş o portakal bahçelerinin aralarından her yıl bir sürü apartman boy gösteriyor 5 yıl sonra bir tane ağaç bile kalmayacak ya hayırlısı...

her neyse pek ilgilenmediğim balkona baktığımda baya bir arının ballıkta dolaştığını gördüm merak edip balkona cıktım oda ne son iki cıtanın olduğu yer arı dolu Gülümseme

önce acaba bal mumunu mu almaya geldiler ki diye düşündüm ama cıtaları aralayıp baktığımda ham petekleri kabarttıklarını gördüm şaşırdım sonra fotograflarını cektim yarın bir ruşet kovan alıp ona koyduyktan sonra pazar günü arılıga götürecem

İlk gün ana arı varmı yokmu diye de bakmadım ama ham petekleri kabartmaya başladıklarından vede salkım düzeninde olduklarından pek dokunmak istemedim artık yarın ruşet kovana yerleştirdikten sonra incelerim ancak böyle apartmanların arasında gelip de 4 üncü kattaki benim balkondaki ballıklara yerleşmeleride ilginc vede tebessüm ettirici geldi bana

Küçük bir oğuldu ve kafkas melezi ana arıyı ertesi gün gördüm biraz irice görünüyordu sanırım yaşı 2 yıldan az değil her neyse bu benim ilk oğulum üstelik kendisi o kadar apartmanın arasında kalkıp benim balkonuma gelmişti bu nedenle bu arı artık benim için özel statusune kavuşmuş oldu





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder