6 Eylül 2009 Pazar

İlk Hasatım İlk Balım

Arıcılığa bu yıl başladım birazda acemilikten kaynaklanarak oldukca yüksek bir yaylaya çıkmıştık mevsimlerinde biraz sarkmasından dolayı kekik çiçekleri ağustos ayının ortasında açtı ve bizde ancak eylül ayının ilk haftasında hasat yapmak durumunda kaldık...

bala çalışan 7 kovanımdan toplam olarak 97 kilo bal aldım. Allaha çok şükür okuduğum ve gördüklerime göre ve böyle verimsiz geçen bir yıla göre ilk hasatım olmasına rağmen başarılı olarka değerlendirildi.

Bende özellikle gerek arıcılık.gen.tr sitesinden gerekse diğer blog sahibi arıcı ustalarıma somsuz teşekkürü bir borç bilirim. O kadar çok soru sormama rağmen bıkmadan usanmadan bana cevap verdiler ve beni ellerinden geldiğince kendi metodlarını doğruları göstermeye çalıştılar...


İnşaallah Ustalarım ileriki yıllarda nice paylaşımlarla Türk arıcılığını dünya da hak ettiği zirveye hep beraber ulaştırmaya vesile olur...











4 yorum:

  1. Hasatınız hayırlı ve bereketli olsun.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim abi sizlerde cok şey öğrendim

    YanıtlaSil
  3. Arıcılık adına yapmış olduğunuz paylaşımlar çok güzel, ülke arıcılığı adına daha fazla biz arıcılar olarak daha fazla emek vermemiz gerektiğini düşünüyorum. Saygılar...

    YanıtlaSil
  4. Bal hasadınız hayırlı olsun.

    YanıtlaSil